Kære løbe-/gå-venner.
Testløbet onsdag, den 24. juni er sidste mulighed for at blive FAK-klubmester 2026.
Man skal gennemføre testløbet den 24.6. - og også have løbet 2 tidligere testløb for at komme i betragtning.
Vi skal have kåret 17 klubmestre - naturligvis under forudsætning af, at de kommer og løber det sidste testløb!
Efter løbet - ca. kl. 20.00 er der præmieoverrækkelse og socialt samvær med mad & drikke på Stadion.
(under halvtaget mod tennisbanerne)
Og så får vi besøg af Løberen, så I har mulighed for at købe løbetøj, sko etc., når I kommer retur til stadion.
Til den mad & drikke-delen behøver vi jeres tilmelding for at kunne planlægge indkøb.
Håber, vi ses rigtigt mange, så det bliver festligt og vi kan ønske hinanden en go´ sommer.
/ 😎ve